[NUUG kart] N50 import, arbeidsflyt

Anders Anker-Rasch anders at anker-rasch.no
Tue Dec 20 21:38:20 CET 2016

Hallo i luken,

Savner litt data i hjembygda fra N50, så jeg vurderer å
gi meg løs på oppgaven selv. Halden, 0101 og potensielt nabokommunene. Stor
kommune, 650km2.

Har fokusert på filene med vann/elver. Kysten ser ganske
ok ut fra før. Har konvertert råfilene med JOSM og Pythonscriptet til
tibnor.

Eksportfila er på 50MB. Jeg lurer litt på hvordan jeg rent
praktisk skal angripe oppgaven. Hva slags arbeidsflyt har dere som har
gjort dette i noen omganger? Er det ingen mer semi-automatisk metode enn at
man går gjennom hvert enkelt element med fixme=merge og slår sammen?

mvh
Anders