[NUUG kart] Skiløyper/løypekjøring

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Sat Jan 23 12:35:14 CET 2016

> Det jeg tilslutt fant, var imidlertid piste:priority:
> https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Piste_Maps#Priority
> *<-> Denne ser knapt ut til å være brukt i **Norge, men det bør vi
> kanskje begynne med?*

Forslaget til piste:priority=1-5 og tabellen på siden du viser til ble
laget av undertegnede, inspirert av løypekartet til Løtenløyper, som
viser løyper med forskjellig strektykkelse avhengig av preppefrekvens,
noe jeg også hadde lyst til å legge inn i et stilsett. Men ikke hatt
tid til å gjøre noe ut av det. Man må nesten ha direkte kontakt med
løypebasen, eller aggregere og analysere preppestatus/"sanntidsdata".