[NUUG kart] Invitasjon til kartdugnad for å gjøre reiser med kollektivtrafikk mer tilgjengelig

Barslett Torbjørn Torbjorn.Barslett at ruter.no
Thu May 26 15:28:48 CEST 2016

Ti info har vi i Ruter (som bruker samme tekniske løsning) blitt oppmerksom på denne problematikken for øyene i indre Oslofjord. Vi har allerede gjort en liten dugnad for flere av disse øyene, og Arne og jeg har en dialog om dette.

Men med et stort land er det mye å ta tak i, så flott at det melder seg flere her!

Med vennlig hilsen
Torbjørn Barslett
Systemansvarlig avviks- og reiseinformasjonstjenester

Ruter As
Kollektivtrafikk for Oslo og Akershus
Dronningens gate 40
Postboks 1030 Sentrum