[NUUG kart] Invitasjon til kartdugnad for å gjøre reiser med kollektivtrafikk mer tilgjengelig

Øystein Bjørndal obtitus at gmail.com
Fri May 27 13:42:20 CEST 2016

Fikk ikke åpnet csven fra google docs i JOSM, så jeg om-formaterte den litt, la den her:
http://ob.cakebox.net/Holdeplasser-uten-veitilknytning-josm.csv
jeg har ‘opendata' plugin i JOSM, den spiste denne fint. Foreløpig bare ‘lat/lon’.

Arne Seime: Fint om det en gang blir lagt ut mere informasjon om holdeplassen (gjerne alle dere har), med navn, type (og id), slik at vi kan få dette inn i OSM.

Mvh
--
Øystein Bjørndal