[NUUG kart] #hack4no, bruk av åpne offentlige data i OSM

Fredrik lists at 0v.no
Wed Oct 12 15:30:13 CEST 2016

Ref ladestasjoner for elbil så  var det var jo en import i 2012 fra
ladestasjoner.no ( https://www.openstreetmap.org/changeset/16897971 ),
men de er plassert helt i villesen, har ikke blitt oppdatert siden 2012
og viser ingenting om antall ladepunkter eller hva slags kontakt det er.

Ellers vil jeg gjette at det er god dekning på bomstasjoner, men at det
ellers er garantert ikke full/god dekning på resten av listen din.

Demninger er en del av N50importen, men den er bare 1/3 ferdig for hele
Norge.

(finnes det åpne data om toaletter i Bergen?)

-

FredrikLindseth