[NUUG kart] Finne løsning på notater i kartet-aksjon

Bjørn Kvisli bjorn.kvisli at mailbox.org
Fri Apr 7 12:26:39 CEST 2017

Hallo

Det finnes noen notater i mitt nærområde med tekst omtrent som denne:

Description

This place is a named place in the Norwegian place name register SSR.
This note identifies a possible conflict with existing data. Please compare:
http://faktaark.statkart.no/SSRFakta/faktaarkfraobjektid?enhet=59409

Linken fører ingensteds hen. Jeg kan imidlertid gå inn på http://www.norgeskart.no , finne igjen stedet som osm-notattet peker på, og ta faktaarket derfra. Bryter jeg noe regler da?

-Bjørn