[NUUG kart] OSM bør være gjenkjennbart etter en standard (Was: Tagging av highway: Vegvesenet innfører Funksjonell vegklasse for navigasjonsleverandører.)

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Tue Jan 3 13:41:55 CET 2017

Hei,

Tar opp igjen denne tråden då det har dukka opp eit problem.

Det visar seg no at SVV faktisk nummer skiltar ein del vegar som har funksjonell klasse 4. Denne samt klasse 5 er vegar som normalt får "secondary" i OSM.
Eksempel på dette er fv312 langs E6 nord for Lillehammer og langs nye E6 i Nord/Sør Fron kommune.

Om vi skal fylgje normalen så skal jo skilta fylkesveg har "primary" og då kan det bli mange "primary" som i eit ruting nettverk burde vore "secondary".

Så eg har vel faktisk skifta meining og vil seie at vi bør endre praksis til at 0+1 = trunk(motorroad)/motorway , 2+3 = primary og 3+4 = secondary

Problemet er korleis ein skal løyse dette praktisk når dette ikkje er informasjon folk flest veit å finne.

Ein kan visuelt sjå NVDB data via https://www.vegvesen.no/vegkart

Jan T