[NUUG kart] Store deler av Haldenområdet "ødelagt"

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Tue Jan 31 18:26:07 CET 2017

Hei,

Ser ut til at det er resultat av ein import av N50 data som ikkje var bra. Ein brukar som kallar seg "anders_ar" og import kontoen "anders_ar_import".
Folk som importerer må ikkje erstatte eksisterande data med N50 utan at desse data er av svært dårleg kvalitet(landsat, Bing som ikkje er georektifisert riktig osv)

Usikker på korleis ein skal reversere dette då der er fleire sett med importar i same området. Eg har ikkje kunnskapen til dette og er difor svært forsiktig når eg driv med N50 import.

Jan T