[NUUG kart] Elveg oppdatering?

Hans Olav Skogstad hans-olav.skogstad at online.no
Wed Jul 26 20:12:56 CEST 2017

Tror vi på et punkt konkluderte med at tracktype=grade3 er omtrent
skjæringspunktet der du kan forvente å komme frem med vanlig bil eller
ikke. Hvor vidt det skal være grade1, 2 eller highway=service må være en
vurdering i hvert enkelt tilfelle tenker jeg. Det er ikke sikkert det ene
vs. det andre har så mye å si i praksis.

--
MVH
Hans Olav Skogstad