[NUUG kart] Elveg oppdatering?

Hans Olav Skogstad hans-olav.skogstad at online.no
Wed Jul 26 21:01:50 CEST 2017

Wikien sier highway=track required, selv om teksten sier at det ofte er i
bruk på andre type highway i mindre utviklede deler av verden, der
standaren på en høgere klasse vei kan være dårlig.
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Key:tracktype

Synes forøvrig bildene på siden er greie merker å se på når jeg skal
bestemme meg for grade.

--
MVH
Hans Olav Skogstad