[NUUG kart] Elveg oppdatering?

Geir Ove Myhr gomyhr at gmail.com
Mon Jun 12 11:09:18 CEST 2017

Jeg ser nå at den gamle nedlastningsløsningen fortsatt er tilgjengelig på
http://data.kartverket.no/download/. Det er bare navigeringen på
www.kartverket.no som er endret til å sende en videre til
https://www.geonorge.no/ for nedlasting.

Skal prøve å få opp en ny batch med Elveg-data om litt, men det hadde
fortsatt vært fint å fått desentralisert konverteringen.