[NUUG kart] Elveg oppdatering?

NKA mapper nkamapper at gmail.com
Tue Jun 20 14:55:04 CEST 2017

Godt sett. Jeg ser at shape-filen inneholder et felt, LBVKLASSE, som angir
disse lanbruksvegklassene. Som du foreslår kan vi sette "track" som default
der LBVKLASSE er 7 eller 8, ellers "service". Jeg har sjekket noen kommuner
og ser at dette gir et bra resultat, også for de kommunene som bare har
tatt i bruk denne kodingen for nye skogsbilveier.