[NUUG kart] Elveg oppdatering?

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Wed Jun 21 04:04:06 CEST 2017

Tenker at vi har fire val her.

Kontakte Kartverket og sjekke om LBVKLASSE er borte frå Elveg og høyre om den kan bli lagt til igjen.

Bruke NVDB API på ein eller anna måte til å hente slik info.
Dei som importerer brukar Vegkart.no til å manuelt sjekke om vegen har fått kl. 7 eller 8

Ein eller anna smarting som klarer å lage konvertering frå shape filer. Er vist noko her: https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Shp2osm