[NUUG kart] Jeg trenger din hjelp til masteroppgaven min!

Anne Sofie Strand Erichsen annesofiese at gmail.com
Wed May 3 09:05:18 CEST 2017

Hei!

Jeg er en geomatikkstudent ved NTNU som går sisteåret på
sivilingenørstudiet og jeg trenger hjelp fra hele miljøet!

Jeg trenger flest mulig deltakere til et eksperiment i forbindelse med
masteroppgaven min som handler om optimalisering av geografiske
analyseoppgaver.

 Jeg håper at du kan sette av ca 15 minutter til å gjennomføre
eksperimentet. Masteoppgaven min er avhengig av å få nok deltakere, så jeg
setter utrolig pris på om du kan hjelpe med meg dette. Trykk på linken og
så står alt forklart der!

Link: http://microtasking.s3-website-eu-west-1.amazonaws.com/

På forhånd, tusen takk!

Mvh