[NUUG kart] Adresser

bkv at mailbox.org bkv at mailbox.org
Wed May 17 11:06:48 CEST 2017

Hei

Jeg leste det som står på wiki om adresser under "Norway". Jeg vil allikevel stille et spørsmål:

Skal adressenodene fortsatt  være egne noder selvom jeg mapper andre ting som holder tilpå den adressen? Eksempel: jeg skal legge inn en barnehage som holder til i Furulia 3A.

1 Jeg oppdaterer eksisterende node (den importerte adressenoden) med tagger for barnehagen.

2. Jeg oppretter en node til med tagger for barnehagen, uten adresseinfo.

3. Jeg oppretter en node til med tagger for barnehage og adresseinfo.

Skal jeg bruke en av de ovenstående fremgangsmåtene? Hvilken?  Nr 3 virker minst sansynlig på meg.

-Bjørn