[NUUG kart] Norske skianlegg

FredrikLindseth lists at 0v.no
Thu Nov 30 20:38:27 CET 2017

Jeg fikk lagt til et skianlegg i går og rekker et skianlegg i dag og.
Fikk et tips av Anderfo om den norske wikisiden om skiløyper
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/No:Skiløyper. Jeg slang inn ett par
lenker der som OpenSnowMap sin guide til skiløyper
http://opensnowmap.org/iframes/how-to-eng.html

En ting jeg har sett er gjort anerdeles over det ganske land er tagging
av selve området til skianlegget. Jeg spurte på #osm om noen hadde noen
tanker og ble oppfordret til å tagge med Tag:landuse=winter_sports[1] og
ikke Tag:landuse=recreation_ground[2]  som har blitt brukt mye rundtom.

Tanker?

[1]https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse%3Dwinter_sports

[2]https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse%3Drecreation_ground

--