[NUUG kart] Kiosker i turområder

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Fri Sep 22 09:49:48 CEST 2017

Løsningen er _ikke_ å tagge kiosken som en kafé, men å heller snakke
med de som implementerer stilsettene og få det lagt til.
Personlig foretrekker jeg den første taggingen din.

Det var vel jeg som innførte hiking=yes på parkeringsplasser og kaféer
for å kunne filtrere presentasjonen i tursti-kartet på
openstreetmap.no. Jeg skal legge til kiosk der når jeg får tid.