[NUUG kart] OSM forum

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Apr 16 10:29:06 CEST 2018

Hei

Jeg foretrekker epostliste, men så hadde jeg også min storhetstid på
80- og 90-tallet, så det er kanskje ikke så rart da.

Jeg synes det er enklere å følge med, og svare i epost. Om jeg må logge
meg på en egen løsning for alt jeg skal drive med, så er det litt
tungvint synes jeg. Men som du sier så kan man jo få alt i mail selv om
det skulle være stemning for å bruke forum istedet. Da er vel bare
utfordringen at det er litt mer tungvint om jeg skulle ønske å delta,
for jeg antar at man ikke kan svare via mail og få det postet på
forumet?

-Sverre