[NUUG kart] Øyer i Hordaland

Fredrik lists at 0v.no
Mon Apr 23 15:15:29 CEST 2018

On 23/04/2018 12:37, Hans A. Rosbach wrote:
> Jeg finner en del øyer i Hordaland hvor det ser ut til at informasjon
> ligger dobbelt opp. Disse har jeg ikke knyttet opp mot wikidata
> ettersom jeg antar vedlikeholdet kan komme til å gjøres bare for en av
> disse.
>
> Jeg har lenker til osm.wikidata.link for disse. Den inneholder lenker
> til Wikidata, Wikipedia og begge OSM relasjonene. Kan noen av dere se
> på disse og gjøre en vurdering av hva som bør gjøres.
God liste du hadde. Hvis du finner mer slikt er det enten å gi noen
beskjed eller bare slette det ene objektet.

Det ser ut som jeg har lagt til øyene to ganger. Vet ikke helt hva som
har skjedd der :-p

Skal skrive det på listen og få det fikset, men det blir antakeligvis
ikke med en gang. Jeg har ikke JOSM og er for travel.

--

FredrikLindseth