[NUUG kart] N50 import av skogsområder i Hedmark.

Håken Hveem krbjhvee at online.no
Sat Feb 3 17:37:32 CET 2018

Da er det tomt for corrine i rendalen kommune, men jeg har det problemet
at JOSM ikke vil ta alt på en gang.
Josm bare låser seg. Mulig jeg ikke har nok minne.

Link til OSM fila:
https://www.dropbox.com/sh/ognz9rstx4xhysk/AADyxKmMh5JeKqqcWtfRU2VQa/Skogsomr%C3%A5der-rendalen.osm?dl=0
Har også forsøkt å kjøre simplify, men JOSM låser seg da også.