[NUUG kart] N50 import av skogsområder i Hedmark.

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Feb 5 12:13:06 CET 2018

Du kan lett gi JOSM mer minne, for den får default ofte for lite for importaktiviteter.

Start den fra komandolinje og angi hvor mye minne du vil gi den. På linux kan det f.eks. se slik ut: java -Xmx1024M -jar josm-tested.jar

Når det gjelder silplyfy så tror jeg den ikke støtter linjer med over 2000 punkter, da henger det.

-Sverre