[NUUG kart] N50 import av skogsområder i Hedmark.

Ola Endre Reitstøen reitstoen at gmail.com
Tue Feb 6 10:52:26 CET 2018

Hei Håken!

Jeg ville tatt det litt rolig med importen og sjekket kvaliteten på det som
nettopp er importert.
Ser det er en god del kantlinjer (om ikke alle) som ligger dobbelt opp.
Altså der hvor multipolygoner deler outer/inner ways, grenser mellom f.eks
myr/skog/vann etc.
Importmetoden (med tilhørende skript) beskrevet på wiki'en sørger for at
dette blir bra:
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Import/Catalogue/Topography_import_for_Norway#Framgangsm.C3.A5te

Litt usikker på hvor godt skriptene fungerer der hvor det er gjort import
fra før, eller der objekter allerede er tagget med source=Kartverket N50.
mvh
Ola Endre Reitstøen
https://www.openstreetmap.org/user/Reitstoen