[NUUG kart] N50 import av skogsområder i Hedmark. ( feilmelding script, manglende python modul)

Håken Hveem krbjhvee at online.no
Fri Feb 9 14:55:00 CET 2018

Ps: Igjen:
Dessuten så får jeg følgende feilmelding:
 python replaceWithOsm.py del.osm del2.osm --import:areaTraceback (most
recent call last):
  File "replaceWithOsm.py", line 11, in <module>
    from misc import reverseWay
ImportError: No module named misc.
Finner heller ikke denne ved å prøve pip install misc.

Python 2.7.12 er den versjonen jeg kjører, jeg er på Linux.
Om jeg i det hele tatt skal forsette, da jeg gjerne vil gjøre meg ferdig
så må det fikses.
Men det er det ikke tale om nå, da det bare blir ett sabla rot uten at
det var meningen i det hele tatt fra min side.
Og ja, jeg har kjørt validering på riktig måte.