[NUUG kart] Import av alle kirkene i Norge

NKA mapper nkamapper at gmail.com
Fri Jan 5 12:31:08 CET 2018

Jeg poster for ordens skyld også tillatelsen fra KA til å bruke data fra
Kirkebyggdatabasen her slik at vi har et permanent sted å linke tilbake til.

---------- Videresendt e-post ----------
Fra: NKA mapper <nkamapper at gmail.com>
Dato: 28. november 2017 kl. 08:47
Emne: Kirkebyggdatabasen - XML
Til: kjersti.kambestad at ka.no

Hei,

Jeg viser til informasjon om åpne data fra Kirkebyggdatabasen her:
https://data.norge.no/data/kirkelig-arbeidsgiver-og-interesseorganisasjon-ka/kirkebygg-i-norge

Undertegnede er bidragsyter til OpenStreetMap. Jeg ville gjerne undersøke
om det er data fra Kirkebyggdatabasen som vi kunne ha glede av i
OpenStreetMap. Det er spesielt geografiske data vi er interessert i, f.eks.
koordinator for kirken, bygningens footprint etc.

Det er nevnt på linken ovenfor at man kan få mer informasjon om tilgang til
databasen, vilkår etc. Fint om du kunne sende til meg.

---------- Videresendt e-post ----------