[NUUG kart] Tillatelse fra SSB

NKA mapper nkamapper at gmail.com
Sat Jan 13 14:58:15 CET 2018

Her er tillatelse fra Statistisk Sentralbyrå til å bruke deres åpne data.

Jeg har lagt inn tettstedene fra SSB som et ferdig kartlag i JOSM.
Bydelsgrensene i Oslo, Bergen, Stavanger og Trondheim kommer også fra SSB -
de er allerede lagt inn i OSM via grunnkretsene fra Kartverket.

---------- Videresendt e-post ----------