[NUUG kart] N50 import av skogsområder i Hedmark.

NKA mapper nkamapper at gmail.com
Fri Sep 14 17:22:37 CEST 2018

Du har selvfølgelig rett i at en selektiv sletting/import ville være best,
men det vil ta enormt mye tid. Forslaget om sletting og re-import er
fremsatt bare fordi det er realistisk å få noen til å ta jobben. Noen gode
skogkanter vil sikkert gå tapt men alt i alt må man veie fordelen av å
nullstille området opp mot årevis med problemer fremover.

Jeg har ikke selv tid til å ta den store jobben det vil være å gjøre en
slik selektiv sletting/import. Hvem andre her kan gjøre dette?