[NUUG kart] Statens Kartverk i OSM-format til GPS

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Aug 10 15:48:35 CEST 2020

Hei
Jeg må nok innse at jeg gaper over litt for mye og at det nok ikke er realistisk at jeg skal finne tid til å gjøre dette. Det er egentlig tidkrevende nok å vedlikeholde og gjøre nødvendige forbedringer på løsningen jeg allerede har.
Siden sist er det forøvrig blitt supplert med mye data fra Kartverket inn i Openstreetmap i tillegg til data fra andre kilder så GPS-kartene jeg lager er langt bedre enn før, men det antar jeg du er klar over og har sjekket ut.

-Sverre