[NUUG kart] Får ikke lasted ned filer fra frikart.no

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Jan 20 22:04:03 CET 2020

Hei igjen

Jeg går nå ut i skyen med kartene på frikart.no :)  Nuug har dessverre ikke fått ordnet med disken jeg har hatt kartene på frem til nå så da bruker jeg en konto jeg har tilgjengelig på Onedrive.

Alle kart for alle land jeg har hatt tidligere skal nå være tilgjengelig der. Det mangler linker til hvert enkelt kart på frikart.no, men det kommer.

Alle kartene finner dere på https://uio-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/sverredi_uio_no/Eo_XaIwbW6xHpsqloX6-9kcB0ljT8K-M0yGXT64pJTIUuw?e=g7cgKw. Der er det bare å velge land, karttype og format.

Og så beklager jeg at tjenesten har vært nede og redusert i så lang tid.