[NUUG kart] Midlertidlig rundkjøring nord for avkjøring E6 Rudshøgda.

Morten Lange morten7an at yahoo.com
Fri Jul 31 15:03:28 CEST 2020

Bra :-)

Jeg ser at man i ID kan merke ved at man ønsker at en annen bidragsyter skal sjekke oppdateringen.Har man den muligheten i JOSM, eller er dette myntet på nybegynnere...
En annen ting: Mulig det kunne være hensiktsmessig å legge til check_date=2010-07-30  ?

-- Regards / Kveðja / Kila la heri / Hilsen Morten Lange