[NUUG kart] Import av bygninger i Norge

Håken Hveem krbjhvee at online.no
Mon Apr 19 14:40:55 CEST 2021

Jeg ser at pewelli er i gang med å importere bygninger.

Er dette noe en må sjekke manuelt for å unngå å legge data oppå
eksisterende bygninger, eller blir dette sjekket automatisk ala adresse
importen
slik at en da kan laste ned filer for foreksempel Stange kommune der
eksisterende er sortert vekk ?