[NUUG kart] Import av hus i Stange kommune

krdahl at gmail.com krdahl at gmail.com
Sun Apr 25 19:25:05 CEST 2021

Hei,

det er jeg som har brukernavn Heis. Jeg har ikke noe nært forhold til de
husene jeg har tegnet inn i Stange/Hamar, men det ligger noen timer jobb bak.
Hvis du vil unngå mesteparten av min jobb i Stange, kan du enkelt trekke en
grense sør for Sandvika/Bekkelaget da det er der jeg har tegnet klart flest
bygninger. Faktisk var disse to områdene så å si komplette med tanke på veier/
bygninger for et par år siden. Det har nok skjedd en del siden da som jeg ikke
har klart å holde følge med, så det er helt sikkert greit å gå over igjen.

Med vennlig hilsen,
Kristian