[NUUG kart] Openstreetmap i masteroppgave om vannkvalitet

Brendan Johan Lee deadcyclo at vanntett.net
Sat May 8 10:27:39 CEST 2021

Jeg brukte og refererte til Openstreetmap i min masteroppgave om
posisjonering i mobilnett i 2011. Hjelpen jeg fikk av dataene i OSM den
gang er det som har gjort at jeg fortsatt den dag i dag bidrar til
forbedring av OSM, og bruker OSM på mine GPSer.

Oppgaven ligger her: https://www.duo.uio.no/handle/10852/8948 og
Openstreetmap nevnes på side 63.