Bruke Mimes brønn i undervisning?

oeyrvin at hagan.no oeyrvin at hagan.no
Fri Aug 14 10:42:25 CEST 2015

God ide Petter.

I tilfelle på tar jeg meg gjerne

1) å finne frem til hvor offentlighetsloven hører hjemme i læreplanene i
videregående

og ut fra det

2) forfatte en artikkel til Skolemagasinet.no om elevene som aktive
"sluttbrukere" av Mimes brønn. "Data" skal jo inn i skolen!!
Skolemagasinet leses også av lærebokforfattere og det er fullt mulig de
tar inn artikkelen om den står kvalitetstesten deres.

Ole-Erik