Instanser som mangler på Mimes brønn

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Dec 4 10:50:46 CET 2015

[Ole-Erik Yrvin]
> Petter

Hei.

> "God forvaltningsskikk" er omtalt i punkt 1,6 og begrepslisten listen i 2.1
> her: https://no.wikipedia.org/wiki/Norsk_forvaltningsrett
>
> Praktisk betyr det at all offentlig virksomhet, også som kommunale KF-er,
> faktisk også offentlig eide A/S er er omfattet av "servicebestemmelsene" i
> offentlighetsloven og forvaltningsloven. Som grundig omtalt her også:
> [...]

Takk.  Jeg ble litt klokere og har lagt inn Skattedirektoratet på Mimes
brønn nå, dog kun med bokmålsnavn.  Jeg fant ingen aktuell epostadresse
på websidene til skattetaten, så jeg bruke den som var oppgitt på OEP.
Se <URL: https://rt.nuug.no:443/Ticket/Display.html?id=13147 > for
detaljer.

De øvrige sakene er uløste, og jeg lurer fortsatt på hvordan vi bør
håndtere nye mottakere.  Jeg tagget intet og lurer på om hvordan og
hvorvidt vi bør markere type organisasjon og relasjon med andre
organisasjoner.

Merk, Ole-Erik, epostklienten din setter ikke In-Reply-To og References
når du svarer, hvilket knekker eposttråding og gjør det vanskelig å
finne frem i epost hos meg.  Bruker du Android-klienten fra Google?  Den
har gjort dette feil i hvert fall far 2009, jamfør
Kanskje det finnes en bedre epostklient for Android?