Epostleveringsproblemer med grålisting?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Dec 4 23:43:20 CET 2015

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg ser ikke at eposten ble forsøkt levert av oss på nytt, og
> antagelig kom den aldri frem?

Gorm tipset meg utenfor lista om å sjekke oppsettdokumentasjon for
Alaveteli, og jeg tok en nøyere titt på saken.

Det viser seg at jeg har lest epostloggene feil vei (tenkte nyeste
logmelding var nederst, men det viste seg at den var øverst).  Dermed
ser jeg at siste melding ikke er grålistingsavvisningen, men derimot
overleveringen av eposten til mx10-se.staysecuregroup.com
[79.136.102.120].  Meldingene er altså levert til Ballangen kommunes
offisielle epostmottak henholdsvis 2015-07-08 22:58 og 2015-08-10 11:47
og deretter tilsynelatende ignorert i fem måneder, på tross av klage.
viser detaljene.

Beklager falsk alarm.