Hvor mange myndigheter på Mimes brønn...

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Jul 1 11:50:10 CEST 2015

[Odin Hørthe Omdal]
> På sida; kanhenda de bør leggja til brukar/passord i footeren på denne
> epostlista? Eg trur eg har sett det ein gong, men eg hugsar det ikkje
> lengre, og mange vil nok ha same problemet :)

Denne epostlista er offentlig arkivert, og vi ønsker ikke å publisere
passordet så vidt og bredt, da det deles ut med instrukser om å kun se,
ikke røre, da websiten ikke er åpnet og vil sende epost til det
offentlige hvis en legger inn henvendelser der.

Vi jobber aktivt med å få den klar for lansering, og siste nytt er at
import av ny etatsdatabase er på plass, og Gorm vil ha Piwik operativt
før lansering slik at vi har litt bruksstatistikk på plass.  Jeg regner
med at det er i orden i løpet av få dager.

Hvis du manger brukernavn og passord, ta kontakt.  F.eks. via IRC. :)