Hva bør på plass før vi åpner www.mimesbronn.no for alle?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Jul 4 21:21:55 CEST 2015

[Gorm Eriksen]
> Hei
>
> Må gjøre en ny import nå som alfabetisk listing fungerer på alle språk.
> Tror det er det eneste som mangler.

Jeg tok en titt, og det ser ut til at ny import med den siste listen med
myndigheter er på plass.
tyder på det, i hvert fall.  Har du noen ide om hvorfor det er færre
nynorske myndigheter enn for bokmål og nynorsk?

I tillegg til oppdatert import har Gorm og Marius fått på plass
statistikk med Piwik på piwik.nuug.no, slik at vi kan følge bruken av
tjenesten når vi lanserer.

Jeg tror alt dette betyr at vi er klare for å fjerne passordet fra
bør det skje?

Jeg holder på med en tekst for å annonsere tjenesten til
annonsering at nuug og på <URL: http://www.nuug.no/news/ >.  Foreløbig er
det bare disse strekpunktene, men det blir mer konkret når jeg får satt
meg ned og tenkt litt mer på hva som bør sies:

 - hva er alaveteli
 - hvem var mime og brønnen
 - hvem kan bruke mimes brønn
 - hvordan fungerer tjenesten
 - hvem kan en sende til

Tar gjerne imot innspill om hva som bør være med i en annonsering.

--
Vennlig hilsen