Mottakspunkt for oss som drifter Mimes brønn?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Jul 7 08:13:27 CEST 2015

Fortsetter diskusjonen på epostlisten, antar du sendte kun til meg ved
en feiltagelse.

[Gorm Eriksen]
> Du kan legge den til på team aliaset.

Gjort.

> Exception notification ser rar ut. Tror ikke den adressen finnes og burde
> vel vært user-support?

Aner ikke.  Hvor er mottaket av user-support@ definert?  Jeg finner
intet i /etc/aliases.  Hvor går user-support at -adressen i dag?

Jeg endret fra den ene oppføringen av support@ til user-support@, så får
vi se om det har positiv eller negativ effekt.

Jeg laget forresten et lokalt git-arkiv i
/srv/alaveteli_production/shared/ for å holde rede på endringene i
oppsettfilene der, så blir det enklere å se når vi endret hva.