Nye oppføringer i etatsbasen, hvordan?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Jul 14 06:28:14 CEST 2015

Jeg la nettopp inn Ruter AS som ny autoritet i Mimes brønn, og tenkte
jeg skulle legge den inn i vår utgave av etatsbasen i samme slengen, men
gikk meg fast i to verdier.  CSV-fila vi brukte til å fylle Mimes brønn
med etater består av følgende felt:

  tailid
  email
  name_nb
  name_nn
  name_en
  url_nb
  url_en
  orgstructid
  orgid
  kommunenummer
  parentid

For Ruter AS har jeg funnet verdier for de fleste feltene, men aner ikke
hva jeg skal bruke som tailid og orgstructid.  Gorm, kan du oppdatere
readme.markup-fila i git-repoet med informasjon om hvordan de verdiene
skal velges?  Jeg kunne også tenkt meg en URL i fila til hvor
opprinnelig utgave kom fra.

Her er oppføringen for Ruter AS som jeg forsøker legge til:

  tailid,post at ruter.no,Ruter AS,Ruter AS,Ruter AS,https://www.ruter.no/,https://www.ruter.no/en/,orgstructid,991609407,,