Nye oppføringer i etatsbasen, hvordan?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Jul 14 20:37:48 CEST 2015

[Gorm Eriksen]
> Hei
>
> Ok, skjønner det. Litt uheldig at Tailid er id der burde vært noe
> annet.  Har ikke noe annen løsning enn å finne på noen som ikke
> kolliderer. Start på 1000000?

OK, da gir jeg Ruter tailid=1000000.  Jeg mistenker orgstructid=52 blir
riktig, selv om jeg ikke er helt sikker på hva de kodene betyr.  Vet du
om en oversikt?  Håpet Det er samme verdi som Flytoget AS og Norsk Tipping AS,
så jeg håper det er riktig.  Jeg hentet orgnr fra proff.no, og gjettet
på nynorsk og engelsk navn basert på websidene til ruter.

> Har ikke funnet noen løsning på dette med oppdatering, men har
> planlagt å be om innsyn i grunnlagsmateriale.

Lurt. :)