Mangler piwik-data på Mimes brønn for i går

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Jul 18 06:53:43 CEST 2015

Piwik-statistikken var falt ut fra Mimes brønn.  Jeg tror det skjedde
ved en oppgradering i forgårs kveld, da siste målepunkt er 2015-07-16
17:05.  Jeg oppdaget dette i går kveld og la inn kodebiten som
aktiviserte piwik.

Årsaken er at jeg hadde sjekket inn piwik-endringen i feil git-arkiv,
slik at utrulling av ny versjon fjernet piwik-endringen som var lagt inn
midlertidig på tjeneren.  Jeg har fikset i git, men ikke rullet ut ny
versjon.  Jeg har derimot lagt inn piwik-endringen midlertidig som sist,
og håper neste skikkelige utrulling får med seg endringen denne gang.
Gjorde det ikke selv for å også få Gorm til å se på saken før vi
oppdaterer.

Tenkte det var greit å nevne det, slik at informasjonen er arkivert i
epostlista.