Re: Mangler forespørsel om utvidet begrunnelese?

Gorm Eriksen gormer at gmail.com
Sat Jul 25 12:55:29 CEST 2015

Jeg vet ikke om du kjenner til offentlighetsutvalgets klagebrev, men du
finner et utkast til relevant klage her §20 b
http://presse.no/klagebrev/unntak-pga-forutsetning-om-hemmelighold/

Her er utkast til alle klagebrev:
http://presse.no/offentlighet/klag-pa-1-2-3/

Det hadde kanskje vært en ide å legge disse brevene ut på mimesbronn også,
om vi får lov av presse.no. Vi kunne kanskje også forsøke å finne pragraf i
svaret og automatisk fylt ut korrekt klageutkast?

Hilsen, Gorm

Hilsen, Gorm