Re: Mangler forespørsel om utvidet begrunnelese?

Gorm Eriksen gormer at gmail.com
Sat Jul 25 16:32:51 CEST 2015

Ja, dette er en god idè. Kunne du gitt meg kontakt informasjon på direkte
epost så skal jeg forhøre meg om han kunne være interessert i å ta ansvar
eller bistå med juridiske spørsmål?

Jeg har selv tatt introduksjonskurset til offentlig rett ved UiO samt
jobbet som saksbehandler i forvaltningen. Kan sikkert svare på spørsmål,
men det hadde vært nyttig med en som virkelig kunne dette.

Faget jeg tok er dette: http://www.uio.no/studier/emner/jus/jus/JUROFF1201/
Det går på kveldstid og det er sjelden fult så man kan melde seg opp i det
som enkeltemne. Jeg vet ikke om forelesningen på juss fortsatt er åpne, men
jeg tror neppe man blir kastet ut om man møter opp der i løpet av høsten.
Det var lærerikt og jeg anbefaler det for alle som er interessert i tema.

Vi er forøvrig også på jakt etter en journalist (gjerne student) som kunne
tenke seg å ta ansvar for sosiale medier og blogg.

Hilsen, Gorm