Testet utrulling av siste utgave av Mimes brønn-koden

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Jun 27 09:43:09 CEST 2015

[Gorm Eriksen]
> Er det ikke bare strenger som ligger i malen? Alt av dokumentasjon ligger
> forøvrig også i malen og er ikke oversatt.

Det jeg så var tekster fra po-fila, f.eks. linja som starter med 'Heim',
som manglet for nynorsk, men som var oversatt i po-fila.

> Et alternativ er å få alle strenger fra malen inn i et eget transifex
> prosjekt og gjøre oversetting der.

Det burde vi antagelig undersøke.  Jeg mistenker vi kan bruke po4a til
slikt.

> Kan muligens kjøre det fra en annen katalog på dev maskina. Eventuelt
> rename dev til stage og bruke den kun som en staging server.

Å ha to utgaver på dev høres enklere å vedlikeholde ut.

> Er det mulig å sette opp en staging server som bruker samme fysiske
> ressurser som dev?

Både prod og dev er virtuelle maskiner på den fysiske vert.nuug.no.