Re: Testet utrulling av siste utgave av Mimes brønn-koden

Gorm Eriksen gormer at gmail.com
Sat Jun 27 10:46:43 CEST 2015

On Jun 27, 2015 09:43, "Petter Reinholdtsen" <pere at hungry.com> wrote:

> [Gorm Eriksen]
>
> Det jeg så var tekster fra po-fila, f.eks. linja som starter med 'Heim',
> som manglet for nynorsk, men som var oversatt i po-fila.

Ok, da må jeg nesten sjekke. Manglende støtte for flere språk har vært et
tilbakevendende problem så det kan være noe nytt, eller en naulturlig
forklaring. Vi kan sjekke på mandag.

> Det burde vi antagelig undersøke.  Jeg mistenker vi kan bruke po4a til
> slikt.

Ja, tror dette er best. Er dette noe du har mulighet til å teste?

> Å ha to utgaver på dev høres enklere å vedlikeholde ut.

Ja og det burde fungere. Jeg skal ta en titt på dette.

> Både prod og dev er virtuelle maskiner på den fysiske vert.nuug.no.

Men deler de samme ressurser dynamisk eller er ressursene låst statisk og
øremerket til hver VM?

Hilsen Gorm