Hva bør på plass før vi åpner www.mimesbronn.no for alle?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Jun 27 21:24:48 CEST 2015

Jeg har veldig lyst til å åpne Mimes brønn for alle.  Men hva må på
plass før vi er klare?  Jeg mistenker oversettelsene er greie nok, og
malene er brukbare.  Vi er to som kan rulle ut oppdateringer (Gorm og
meg), og siste utgave av kildekode og maler er ok for norsk bruk.

Det er helt klart mye vi kan pusse på, men jeg tror ikke vi må pusse på
alt dette før lansering.

Er det noe vi bør fikse før vi fjerner /etc/nginx/htpasswd og oppdaterer
/etc/nginx/sites-available/alaveteli_https og
/etc/nginx/sites-available/alaveteli_httpsr til å ikke lenger
passordbeskytte nettstedet?