Nullstilt prod-databasen og lastet instanser på nytt

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Jun 29 14:58:32 CEST 2015

Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com> writes:

> Gorm hjalp meg på IRC, og jeg har nå nullstilt databasen på
> alaveteli-prod.nuug.no og lastet innstanser på nytt.

Gorm testet og oppdaget at
en-utgaven har innhold, hvilket kommer av at first_letter feltet i
tabellen public_body_translations ikke får riktig innhold.

Gorm sjekket og oppdaget så at fiksen for
master-grenen i git som vi bruker, og at det er årsaken til at importen
gikk galt.

Vi er på saken, og håper problemet er løst snart.  Gorm skulle teste i
kveld.  Inntil videre, et steg frem og to tilbake. :)