Klage til sivilombudsmannen - trenger hjelp og støtte

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Sep 28 14:52:37 CEST 2015

Samferdselsdepartementet har opprettholdt avslag om innsyn i dokument
som "tilkjennegir posisjoner i de internasjonale forhandlingene om
regulering av Internett" i min innsynshenvendelse

Jeg ønsker å klage til sivilombudsmannen, men har aldri gjort slikt og
lurer på om noen kan hjelpe meg med dette.

Saken er mer kompleks enn det som fregår av innsynsforepørselen omtalt
over, men jeg rekker ikke gå i detaljer nå.