Har eposthøster samlet adresser hos Mimes brønn?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Apr 20 18:47:57 CEST 2016

I dag fikk jeg for første gang beskjed om at det var sendt spam til
epostadressen jeg så vidt jeg vet kun har oppgitt til Mimes brønn og en
bruker av Mimes brønn som tok kontakt.  Det gjør at jeg blir bekymret
for om noen har lyktes med å samle epostadresser fra Mimes brønn.  Har
noen av dere også fått spam til epostadressen dere har oppgitt til Mimes
brønn?  De jeg fikk hadde subject THANKS og avsender PETER <peter_dgm
(at) yahoo.com>.

--
Vennlig hilsen