Manglende svar på innsyn

Gorm Eriksen gormer at gmail.com
Sat Aug 20 12:08:27 CEST 2016

Hei,

Jeg har en innsynssak som nå er over et år gammelt og er både purret
på og klaget på uten behandling.

Ber derfor om at denne saken snarlig besvares, og senest innen 3
dager. Eventuelt så ser jeg meg nødt til å ta kontakt med
Justisdepartementet direkte for å fremme klagen der (med kopi til
Sivilombudsmannen).

Skulle denne henvendelsen falle utenfor det dere mener jeg kan be om
innsyn i, vil jeg påminne dere om veiledningsplikten etter fvl. §11 og
at det er brudd på god forvaltningsskikk å ignorere henvendelser.

Dere finner henvendelsen her
https://www.mimesbronn.no/request/informasjonskampanje_frivillig_r og
jeg ber om at dere svarer direkte på en av de 3 epostene som skal være
sendt til udi at udi.no

Dere har journalført henvendelsen selv under sak 2015/8199 men jeg
finner ikke klagen i deres journaler.

Mvh, Gorm Eriksen